Saturday 16 July 2011

Hari Yang sangat Memenatkan...

Assalammualaikum , guys
16 JULY 2011
# ni gmbar saya ambik dari kakak saya sebab tuu ada nama dia ..
Hari yang sangat memenatkan sebab .. pagi-2 sarapan roti telur after that , mandi , siap-2
pergi Bagan Lalang tengok abg ngan kakak cycling dh smpai tuu tunggu cabutan btuah kawan kakak kita dpat basikal free tuu saper x nk kan ...contoh lah kalau abang saya atau kakak saya dapat bangga gila ar aku ckp huuh...lepas dh siap tuu pergi mkn , after that , balik  kamppung mkn durian lepastuu , tidur penmat sangat kn, kakak aku dh cedera kaki luka jatuh ada orang langgar x patut basikal kawan nya calar balar woo.
lepas balik kampung gi kedai beli air , peergi bank , baruu balik pukul 8:00 .. bentang toto tidur..
SERONOKNYA.. 
Salam ceria dari saya aqilah sazaril..
GOOD BYE..



  

No comments:

Post a Comment