Wednesday, 15 June 2011

Hari Peperiksaan Sekolah Agama

ASSALAMMUALAIKUM
Hari ni saya periksa B.ARAb aku rasa susah...
Saya buat dua masa lepas rehat pun saya buat.
Soalan nya bnyak and tak berapa susah lah..
Bagi korang semua memang senang tapi budak 10 thun macam aku ni susah.
Masa korang 10 tahun pun korang periksa susah..
Sekarang korang dh besar korang ckp senang..
Kalau korang ckp ala enang jer periksa drjah 4..
Tapi cuma korang ingat  masa  korang drjh 4..
Salam ceria dari saya 
Qila Zaril

No comments:

Post a Comment