Sunday, 12 June 2011

KAWAN BAIK KU

Ni lah LIYANA AQILAH yang selalu saya ceritakan..dia lah yang tolong saya buat blog..sebelum ni aku ada blog,blog tu pun dia yang  buat kan..Dia ni baik..Dia sangat comel kan??.Dia masuk marhaban saya masuk Kalam Jamaie..dia darjah 5..dia pun ada blog dia nya blog cantk sangat..saya nk ucapkan ribuan terima kasih terhadap dia..kau lah kawan ku yang sangat baik untung kalau korang kawan ngan dia..ada lagi satu kawan ku nama nya anati iman syakirah dia pun ada blog dia kawan rapay liyana aqilah juga dia pun masuk marhaban..anati ngan liyana memang cantik and comel diaorang banyak bantu aku..aku sangat bertuah dapat kawan cam diaorang ni.liyana and anati kalau pakai tudung memang cantik sangat.esok atau bila bila aku akan letak gambar anati ngan liyana korang tengok lah yer..
TAMAT :)

No comments:

Post a Comment