Monday 11 July 2011

HaRi Ni TaK SeKoLaH

                                                                         Hello , Guys
   Hari ni me not school , because saya tertidur
 
  Ibu pun x sihat nk buat macam mna...

 bangun tengok dh pukul 2:30 tepat-2 masuk kelas

 that ways me not scchool ,

ayah balik jer tengok aku tak sekolah ....aku tengah buat air kebetulan ayah aku balik aku tuangkan lah air untuk ayah aku haha,,,

  Kat sekolah pagi tadui macam -2 hal berlaku it lah ini lah...

  pastu beg coklat aku tertinggal tah apa lah dh jadi kat beg aku harap-2 x der barang yang hilang aminn....
 
 nasib box pencil letak kat beg sekolah kalau letak kat beg coklat tentu budak nyer curi...

 aku harap x der buku aku yang hilang kalau hilang aku tau lah nk buat ngan budak nya nasib baik aku kenal budak nya haha..

  namanya Nurul Nazira dia suka mencuri hari tu cik buat lah speling bee pastu dia tulis kat kertas lain pastu dia komot-2 kan so cikgu marah sangat lah cikgu dh cakap baik -2  dia buat cikgu sakit hati bab kata orang
kalau kita sakit kan hati cikgu atau ibu walau pun sedetik punn kita akan berdosa selama 24 jam....
contoh nya:
                 kita luka kan hati cikgu hari isnin selama 24 jam kita akan berdosa...hmmm....jangan sesekali buat bergituu kepasa ibubapa atau guru...

                                                                           Pesana dari saya :
                            Aqilah Sazaril....
semoga seronok membaca text saya walau tak seberapa best k..:)


No comments:

Post a Comment